|
|
| Forfatter |
Stephan Petersen! |
Replay
Brugere

Antal indlæg: 971
| Lagt på d. 06-08-2012 13:24 |
|
|
God kamp af manden igår! Egentlig ikke værst mod Randers. Han har nu scoret et mål og lavet en assist. Kunne vi håbe på at han er ved at finde selvtilliden frem igen?
Det var en fantastisk kæmpende Stephan P vi så igår, og jeg skal som den første sige SUPER! Det skal gå begge veje, og han har været meget udsat for kritik.
Jeg tror og håber faktisk på at han er ved at komme tilbage til startende niveau.
Lad så de gode takter fra manden fortsætte! Kom så de hviiii'!!!!!!!!!! |
|
| Forfatter |
RE: Stephan Petersen! |
Ciac
Brugere
Antal indlæg: 45
| Lagt på d. 06-08-2012 13:43 |
|
|
|
Han var ok ja.. Men han falder alt for tit ud. Med hans hurtighed burde vi have langt flere gennembrud og indlæg fra hans side. Må vi håbe kommer. Kræver bare hen ligger lidt mere helt i front på kanten så har vi en at smide nogle dybde bolde efter og som ingen henter ;.). Så vil vi også få mere ud af Søren Larsen. Hvis der altså kommer gode indlæg. Så skal vi bare af med Kirkeskov. Køb en ny HB. Så kører det :-) |
|
|
|
| Forfatter |
Ceres
Brugere
Antal indlæg: 1821
| Lagt på d. 06-08-2012 13:46 |
|
|
Stephan Petersen = Rommedahl light...
To hurtige kantspillere som uden tvivl har evnerne til at afgøre kampe, men bare meget sjældent gør det, og som ofte får kritik for et lavt bundniveau og for, at falde helt ud af kampene.... Spørgsmålet er, om vi har råd til at have en spiller på holdet, som nok kun spiller op til sit bedste 4-5 gange på en sæson ?...
. |
|
| Forfatter |
Beikes
Brugere
 (Custom) (2)[3266].jpg)
Antal indlæg: 1061
Bopæl: Århus N
| Lagt på d. 06-08-2012 14:09 |
|
|
Stephan P. er en fremragende fodboldspiller, både teknisk og taktisk. Hans største problem er mentalt, og her er det bl.a træneren der skal gøre en indsats for at få det bedste ud af manden.
Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at se ham i angrebet |
|
| Forfatter |
Superlist
Brugere
Antal indlæg: 59
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 06-08-2012 14:40 |
|
|
Han blev bedre i løbet af kampen, men det er som om han mangler selvtillid eller..... Rigtig mange gange i første halvleg valgte han at spille bolden bagud i stedet for at udfordre hans opdækning mand-mod-mand. Da han så endelig gjorde det, kom han på kanten og Dev skubbede den ind over stregen. Hvis han kan opretholde den arbejds indsats han har vist de sidste par kampe, så tror jeg han kan bygge mere på sit spil.
Jeg tror at han er på vej mod bedre tider. Han skal helt sikkert have flere chancer. |
|
| Forfatter |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 495
| Lagt på d. 06-08-2012 14:48 |
|
|
Det var den samme SP som altid jeg så i går han laver et hurtigt løb frem af banen, og går så i stå. Han havde nogle få gode aktioner herunder ved målet, som i øvrigt er Tørnes assist. Det var dog godt at se Berg igen, han er bare super vigtig  |
|
|
|