|
|
| Forfatter |
Davit... |
TAGF
Brugere
Antal indlæg: 5
| Lagt på d. 31-07-2012 21:01 |
|
|
Dette er på ingen måde et forsøg på at svine en spiller til - men PS må kunne se noget, jeg i hvert fald ikke kan se.
Er der nogen med mere fodboldfaglig indsigt end jeg selv har, der kan se ideen i at spille med Davit i front? Hvis graulund og SL ikke er på toppen, kan de så ikke få en halvleg hver?
Jeg kan simpelthen ikke se, at Davit bidrager med noget - han vælger for mig at se hele tiden de forkerte løsninger; skyder når der skal afleveres, afleverer når der skal skydes, osv. Jeg kan heller ikke se, at han giver specielt gode opspilsmuligheder, eller at han er specielt god til at holde på bolden - selvom hans driblinger vel er hans største force. Jeg kan heller ikke se, at hans defensive arbejde skulle være specielt fremragende.
Er der nogen, der kan give en forklaring? Det kunne være interessant at få en forklaring fra trænerteamet - men måske nogle af I andre har set lyset. |
|
| Forfatter |
RE: Davit... |
PatrickKristensen
Brugere
Antal indlæg: 14
| Lagt på d. 31-07-2012 21:10 |
|
|
Jeg melder mig helt enig med TAGF.
Jeg kan på heller ingen måde se hvordan han tilfører holdet noget. At han igen og igen får startpladser er mig en gåde! |
|
|
|
| Forfatter |
grind88
Brugere

Antal indlæg: 1154
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 31-07-2012 21:57 |
|
|
|
Enig. En spiller på 1. divisionsniveau. Jeg er mundlam. |
|
| Forfatter |
zytex92
Brugere

Antal indlæg: 229
| Lagt på d. 31-07-2012 21:58 |
|
|
|
Davit er ikke god nok. og efter min mening burde vi leve ham ud |
|
| Forfatter |
sonnybws
Brugere
Antal indlæg: 38
Bopæl: Aarhus
| Lagt på d. 31-07-2012 22:07 |
|
|
han er ikke særligt gammel og spiller et sted hvor alle forventer det vildeste fra dag et . . undre i jer nogensinde over mængden af u landsholdspillere vi altid har haft i agf og sjældent har de slået igennem på vores 1 hold .. (jeg ved godt vi har mange af egen avl men vi har altid været en dominerende faktor i forsyning af ungdoms landsholdene så der burde faktisk være flere i min optik )
måske er det netop det press vi sætter på lægterne .. ?
PS ser ham hver dag til træning hvor han spiller frit og uden forventning. kun for sin egen ambitions skyld .. og jeg gætter på han viser noget som gør at PS tror på ham .. husk det var ikke ham der fik ham hentet, det var ikke ham der var træner i den tid og godkendte ham ..
vi kan ikke bedømme ham før om et par år desværre .. samme med aron..
sæt hellere fokus på etableret spillere der burde være bærene kræfter og løfte de unge .. |
|
| Forfatter |
kasper1509
Brugere
Antal indlæg: 75
| Lagt på d. 31-07-2012 22:19 |
|
|
sonnybws
det da noget fis med at vi ikke skal bedømme ham før om et par år..
når han spiller må det jo være fordi han er god nok og bedre end de andre angribere.. og så skal man da også bedømme ham ud fra det, uanset hvor gammel han er..
han har nu spillet så mange kampe efterhånden at man burde kunne se om der er talent i ham.. og jeg må sige at jeg kan ikke se noget som helst i ham.. han har måske max spillet et par gode kampe for os.. jeg syntes vi skulle få fat i en ny angriber og så evt. leje ham ud til en 1 div klub og så kan vi se hvordan han udvikler sig der.. |
|
|
|