Annoncering    

Debatemner
Forstærkninger.
ACH-BIF
Karaktere AGF-AAB
Formation og nye spi...
agf-aab tv transmiss...
Thomas Enevoldsen er...
OVERLEVELSEN ER HJEMME!
Matematikeren har ta...
AGF - SE
Kære Peter Graulund
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
Marcus Solberg 20/05/2013
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i AGF - AaB:
Søren Larsen
8.3
 Sæsongennemsnit 12/13
. Spiller Gens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Steffen Rasmussen 6.6
4. Casper Sloth 6.6
5. Martin Jørgensen 6.6
6. Aron Johannsson 6.6

Komplet liste
 Stillingen
# Klub Pts
1 FC København 64
2 FC Nordsjælland 57
3 Randers FC 51
4 Esbjerg fB 47
5 AaB 46
6 FC Midtjylland 44
7 AGF 41
8 SønderjyskE 40
9 OB 37
10 Brøndby IF 36
11 AC Horsens 34
12 Silkeborg 30
 Topscorer
.SpillerMål
1.Stephan Petersen7
2.David Devdariani6
3.Osama Akharraz4
4.Martin Jørgensen3
5.Mate Vatsadze2
6.Søren Larsen2
 Assists
.SpillerAss.
1.Osama Akharraz9
2.Casper Sloth7
3.Stephan Petersen6
4.Adam Eckersley4
5.Davit Skhirtladze4
6.Mikkel Kirkeskov3
Se indlæg
Danmarks største AGF-side med nyheder, optakter, og rygter - Morethanaclub.dk | Fodbold | Debat om AGF (Spillere, ledere og andre ting)
Side 1 af 5 1 2 3 4 > >>
Forfatter Tålmodighed og opbakning
dengamle
Brugere

Antal indlæg: 35
Bopæl: Århus
Lagt på d. 30-07-2012 13:59
AGF er presset og spillet fungerer ikke på nogen måder.

Jeg er MEGA spændt på hvordan Peter Sørensen og ledelsen tackler modgangen denne gang.
Flere indlæg på denne side fyrer det meste af holdet og træneren med. Jeg håber og tror at agf med Peter S i spidsen ved hvad de vil og tror på deres langsigtede plan.
Moderne fodbold er så kompliceret og det at opbygge et hold og en spillestil ikke er noget man gør sådan lige natten over - og slet ikke når pengene er små.
Jeg er imponeret over det arbejde som klubber som Horsens og Sønderjyske har gjort. Begge disse klubber har gennem en årrække stille og rolig opbygget og udviklet et spilkoncept, som betyder at de er etablerede superligaklubber.

Jeg håber det er den vej AGF er på vej til med ro og stabilitet med Peter S som træner de næste fire år. Og så at de har styrken til at modstå det pres der er på vej og ikke bliver mindre i den kommende tid i en fodboldgal by som Århus.
Forfatter RE: Tålmodighed og opbakning
GraulundforPresident
Brugere

Antal indlæg: 306
Bopæl: Århus
Lagt på d. 30-07-2012 14:08
Well said!
xhxn
Brugere

Antal indlæg: 310
Lagt på d. 30-07-2012 14:10
fuldstændig enig. Lad os nu få noget kontonuitetog ikke fyre det halve kongerige hvergang de spiller uafgjort eller taber.
T-Knogle
Brugere

Antal indlæg: 99
Lagt på d. 30-07-2012 14:14
Jeg er enig i at det er vigtigt med en langsigtet plan, og at det ser ud som om der bliver "lagt sten på sten" så at sige. Først kom den defensive organisation på plads, og nu er det så tid til den offensive, kreative del af spillet.

Men det er så her panderynkerne begynder at melde sig, for der "går ikke røg uden ild" når PS bliver beskyldt for at spille defensivt, og han så hidser sig op på den måde som han har gjort senest, så er det for mig at se et tegn på at han har vanskeligt ved at få den offensive del af spillet til at fungere.

Både ham selv og Jesper Sørensen har jo også igennem en hel aktiv karriere, stort set udelukkende koncentreret sig om det defensive, så der er ikke noget at sige til at de kæmper med det.

Måske var den bedste forstærkning vi kunne ønske os en angrebstræner, som f.eks. Flemming Poulsen er det i Horsens og Mark Strudal i FCN, hvis vi kunne få eksempel vis Håvard Flo eller en anden til, som supplement til et ellers kompetent trænerteam så ville det måske være med til at løsne op for en temmelig forkrampet offensiv.

Et andet problem kan selvfølgelig være at PS og JS har så mange ideer med defensiven, at det er vanskeligt for de offensive spillere at agere kreativt i den alt for stramme organisation.
grind88
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1154
Bopæl: Aarhus C
Lagt på d. 30-07-2012 14:17
Ja, det lyder som en virkelig god ide, at man ansætter et team/en person til at fokusere på offensiven.

Nuff said
Ceres
Brugere

Antal indlæg: 1793
Lagt på d. 30-07-2012 14:27
Lige nu står PS jo ikke for stabilitet og ro, men for panikløsninger... alene det, at han vælger at (mis-)bruge to unge forholdsvis urutinerede spillere som duo i angrebet, på et hold der tydeligvis spiller så usammenhængende som vi gør lige nu, er nærmest katastrofalt.

Det er fint nok, at give unge spillere en chance på et stabilt hold der er i balance og spiller godt, hvor de kan få rutine og øget selvtillid, men det er en katastrofe, at sætte de unge på en umulig opgave, som det sker lige nu. Aron , Skhirtladze, Osama, Sloth og Kirkeskov mister kun selvtilliden og troen på egne evner, når de bliver brugt på den her måde....

Her kunne PS måske lære noget af Jacobs i FCK :
http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-Maa-ikke-misbruge-Cornelius

Det kræver ro, rutine og overblik, hvis vi skal ud af den her krise som vi er havnet i, og lige nu synes jeg godt at man kan fornemme, at PS jo også selv er "grøn" i trænerfaget på Superliga niveau... Dermed ikke sagt, at han skal fyres, men han har bragt sig selv i store problemer, med nogle underlige fejldispositioner... og det koster altså dyrt lige nu.

Som jeg ser det, så er vi bombet helt tilbage til udgangspunktet, hvor vi igen skal til, at bygge op helt fra bunden, og spille som om, at vi er nyoprykker i Superligaen... alt snak om, at bygge på det offensive, kan vi godt gemme langt væk, for hele holdet sejler rundt lige nu, og der er altså PS ansvar.
.
Redigeret af Ceres d. 30-07-2012 14:30
http://www.soccer24-7.com/forum/forumdisplay.php?s=a52071ab8a2be4f8a505a5a597e12df0&f=102
Side 1 af 5 1 2 3 4 > >>
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)