|
|
| Forfatter |
OFFICIELT; Petri Pasanen til AGF |
xhxn
Brugere
Antal indlæg: 320
| Lagt på d. 28-07-2012 09:34 |
|
|
|
Agf.dk |
|
| Forfatter |
RE: OFFICIELT; Petri Pasanen til AGF |
Ciac
Brugere
Antal indlæg: 45
| Lagt på d. 28-07-2012 10:12 |
|
|
Det er høj klasse.
Men hvorfor fanden har man ikke hentet forstærkning inden Europa Cup. :-(.
Men op på hesten. Nu det Superligaen det gælder. En sejre imorgen vil smide os over Horsens og Midtjylland ;-) |
|
|
|
| Forfatter |
JeppeRC
Brugere

Antal indlæg: 343
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 28-07-2012 11:08 |
|
|
Det ser ud til han kan sparke frispark!:
http://www.youtube.com/watch?v=TUv9Db9pWKU&feature=related |
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

Antal indlæg: 3049
Bopæl: Åbyhøj
| Lagt på d. 28-07-2012 20:33 |
|
|
Kender ham ikke, men han har da nogle fine meritter. Så på et tidspunkt har han i hvert fald været god.
Spørgsmålet er om han stadig er det?
FC Red Bull Salzburg har vel et ok. niveau ift. den danske liga.
Eftersigende skulle Pasanen kunne spille back (både højre og venstre), men umiddelbart ligner det, at man ikke har kunnet få den højre back man ønskede. Og i stedet for hentet en centerforsvarer, der også kan bruges på pladsen.
Så umiddelbart ser det ud som om man vil satse på Sorin som back (i hvert fald i første omgang), men det kan self. være man finder ud af at det er bedre, hvis de skifter plads.
Man havde vel heller ikke regnet med at Sorin skulle vise sig som en god midterforsvarer (nok heller ikke Peter, da han trådte til). |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1883
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 29-07-2012 03:55 |
|
|
Petri Pasanen er en klassespiller og kan forstærke os kraftig både på HB og centralt i forsvaret alt efter hvor PS vælger at placere ham .
Pasanen er en spiller fra absolut øverste hylde ifht hvad vi kan forvente at kunne hente i AGF . Ikke desto mindre har jeg til min egen ekstreme forbløffelse kunne spore skuffelse over den forstærkning vi idag har fået hos visse Mtac brugere . |
|
| Forfatter |
Ceres
Brugere
Antal indlæg: 1821
| Lagt på d. 29-07-2012 13:34 |
|
|
Som jeg også har skrevet i et andet forum (hvor jeg i øvrigt ikke længere kommer), så forlyder det fra flere sider i Østrig, at Pasanen blev regnet som den langsomste forsvarsspiller, og blandt de langsomste spillere overhovedet i den østrigske liga, så han kunne ikke rigtigt bruges på et hold der vil noget frem ad banen... spiller holdet defensivt og står dybt, så skulle han være god, men spiller man med en offensiv indstilling, så er/var han et flop... så vi må jo se om de får ret.
PS har jo efterhånden længe talt om, at vi skal udvikle det offensive spil, så derfor har vi ikke brug for flere langsomme spillere på holdet, heller ikke i centerforsvaret, eller endnu værre, på højre back...
.
|
|
|
|