|
|
| Forfatter |
Concha, ja tak! |
mikedelfino
Brugere
Antal indlæg: 111
| Lagt på d. 30-06-2012 02:30 |
|
|
Jeg var på stadion i går og jeg må sige at Matias Concha virkelig imponerede mig som højre back.
Lagde I mærke til at han praktisk hver gang slap virkelig godt af med bolden?
Lagde I mærke til, at han gennem næsten hele kampen maksimum brugte "2 touches" og så var bolden spillet videre. Han har gode 1.berøringer og de efterfølgende 2.berøringer/afleveringer er tilsvarende gode.
De få gange han brugte flere end "2 touches" gik han til baglinjen og lagde gode indlæg indover.
Defensivt placerede han sig godt (ok, han er svensker, så næppe overraskende ...)
Alt i alt må jeg sige at han er sgu en mand vi kan bruge! Vi har generelt brug for folk, der kan slippe bolden "lidt hurtigere" (jeg synes de mange boldberøringer er en svaghed i vores spil).
Han blev vist lidt træt til sidst, og han blev måske ikke for alvor udfordret i defensiven, så det kan være svært at vurdere hans hurtighed, men jeg synes virkelig han har klasse! (eller tegning til det ...) |
|
| Forfatter |
RE: Concha, ja tak! |
Fanoe
Brugere
Antal indlæg: 771
Bopæl: Fanø
| Lagt på d. 30-06-2012 08:19 |
|
|
Syntes også han virker som en fornuftig løsning for de kommende sæsoner.
Hans alder er dog stadig et stort minus i min bog. Vi har for mange som snart "stiller træskoene" i forvejen  |
|
|
|
| Forfatter |
Sloth
Brugere
Antal indlæg: 525
Bopæl: Ã.rhus Centrum
| Lagt på d. 30-06-2012 10:08 |
|
|
Jeg var også på stadion i går, men jeg var så ikke så begejstret som de to tidligere debatører er.
Jeg syntes han slap ok fra kampen, men så heller ikke mere - Faktisk syntes jeg kun han var marginalt bedre end Lucena, dog syntes jeg hans indlæg var langt bedre - Ellers syntes jeg ikke der var noget revolutionært i hans spil, og i min optik ville både Sorin, Jønsson og Moldskred (uden at have set ham spille pladsen) kunne gøre det ligeså godt.
Men når det så er sagt, så syntes jeg dog at en aftale for resten af efteråret kunne være fornuftigt, om ikke andet fordi jeg ikke er for ideen om Moldskred som back. |
|
| Forfatter |
jj
Brugere
Antal indlæg: 553
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 30-06-2012 10:21 |
|
|
|
Jeg har ikke set ham spille, men hvis det er rigtig - som han siger i et interview - at han kan finde på at skade en medspiller med vilje, hvis han føler sig presset, så er jeg skeptisk, specielt hvis er er 7-8 kilo for tung, som jo nemt kan gøre, at han kommer til kort.. En spiller kan være nok så god, men han skal have hovedet med sig. Bsn og Peter kender ham, så de er nok de bedste til at vurdere det del af sagen... |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1864
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 30-06-2012 15:07 |
|
|
Concha er helt klart en mulighed det fremgår ihvertfald tydeligt af det positive skudsmål han fik fra PS efter kampen igår.
Jeg tror dog også at BSN har andre emner han kigger på, og jeg fornemmer måske også at Concha ikke umiddelbart er vores 1 prioritet . Men alt det bliver vi nok klogere på i de kommende dage .
Stabæk spilleren Hedenstad som BSN udtrykker interesse for mener jeg er helt urealistisk , og nævnes måske bare som et forsøg på at sende nysgerrige øjne og ører på vildspor ifht hvem BSN egentlig kigger på. |
|
| Forfatter |
ACDC
Brugere

Antal indlæg: 160
Bopæl: Åaarhus
| Lagt på d. 30-06-2012 15:20 |
|
|
Jeg så kampen igår.
Concha var hurtig, han afdriblede flere gange sin direkte modstander, han slog flere gode indlæg og han kæmpede røven ud af buksen.
Han ville være en forstærkning på HB. Eneste minus er hans alder.
Jatak til en 1 årig kontrakt (hvis han består lægetjekket S'føli) |
|
|
|