|
|
| Forfatter |
AGF i Europa |
johnterry
Brugere
Antal indlæg: 82
Bopæl: Århus N
| Lagt på d. 25-06-2012 20:18 |
|
|
Nu har lodtrækningen så fundet sted, og som det kunne forventes, har GF trukket et østeurpæsikt hold! Det kunne næsten ikke være anderledes, når man så på mulighederne.
Nu vil jeg så pisse en masse mennesker af ved at sige, at jeg faktisk håver at GF bliver slået ud i første runde!
Er det fordi jeg hader AGF? Absolut ikke - jeg ELSKER klubben, og har stået på stadion i flere årtier. Jeg var så pisse-stolt, da GF fik sin 5-plads. Men samtidig blev jeg lidt bekymret, om truppen vil kunne håndtere såde Europa og Superliga! Min frygt er, at spillerne - meget forståeligt - vil være så fokuserede på Europa, at det kan koste dyrt i Superligaen - og Superligaen skal/må i min forstand, være det vigtigste. Det er SÅ vigtigt, at vi kan bibeholde det positive indtryk vi indgav i sidste sæson.
Jeg er af den overbevisning, at GF skal koncentrere sig om at bevare og udbygge den eksisterende trup, at fokusere på at få en minimum top 6 placering i næste sæson, og dermed grundlægge fundamentet til noget størrer. Rom blev ikke bygget på én dag - og det gør GF i toppen af Superligaen heller ikke!
Er der andre end mig der har disse tanker - eller er jeg helt ved siden af? |
|
| Forfatter |
RE: AGF i Europa |
grind88
Brugere

Antal indlæg: 1156
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 25-06-2012 20:27 |
|
|
|
Jeg har ikke de tanker. Spillerne vokser af nye udfordringer. Ikke mindst gavner det selvtilliden, når vi bagefter skal tørne ud mod de danske hold. Og så er der jo penge at hente, hvis vi når i gruppespillet. |
|
|
|
| Forfatter |
Beikes
Brugere
 (Custom) (2)[3266].jpg)
Antal indlæg: 1061
| Lagt på d. 25-06-2012 20:36 |
|
|
|
Uden forstærkninger til truppen, deler jeg dit synspunkt. Jeg er pæn ligeglad med Europa, hvis det kommer til at gå udover vores indsats i Superligaen, og det vil det unægteligt med den tynde trup vi har. |
|
| Forfatter |
johnterry
Brugere
| Lagt på d. 25-06-2012 20:38 |
|
|
@Grind888
Jeg ville ønske, at jeg havde din ukuelige optimisme :-) |
|
| Forfatter |
grind88
Brugere

Antal indlæg: 1156
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 25-06-2012 20:55 |
|
|
@johnterry
Jeg har bare svært ved at håbe på et AGF-nederlag. Det kan min hjerne slet ikke få til at fungere.
Men altså: du håber vi ryger hurtigt ud af EL. Hvad er så ideen med at klare sig godt i næste sæson? At vi lige præcis kommer i EL igen, som vi så hurtigt kan smide på gulvet. Nej, nu må vi lige holde.
Spillerne må bare vokse med opgaven, og så må vi få ynglingespillere op, hvis folk ikke kan det rent fysisk.
De dage, vi spiller EL-kampe ville vi jo normalt have trænet alligevel, så jeg tror ikke, det får den store betydning for fysikken. Jeg har sjældent set, at det rent faktisk påvirker de hold, som vi har spillet mod i suppen, at de har spillet i europa nogle dage forinden.
Bare mine tanker om det der..
|
|
| Forfatter |
johnterry
Brugere
| Lagt på d. 25-06-2012 21:18 |
|
|
@Grind88
For mig at se, vil det være det værste vi kan gøer mod unge spillere, at kaste dem ud med et kæmpe ansvar på skuldrrene.
Der er jo ikke noget jeg hellere vil, end at se GF permanent i toppen - og ude i Europa. Men jeg skriver jo netop ikke at vi skal blive nr. 5! Jeg tor ikke på at træerne vokser ind i himlem, det kræver hårdt arbejde, planering og engagement. Jeg er sikker på, at spillerne har engagementet - men jeg er ikke sikker på at build-up og organisation er up to speed!
DERFOR - hellere et stærkt GF i superligaen, end et svækket GF i Europa! |
|
|
|