|
|
| Forfatter |
ros til os... |
bangstar
Brugere
Antal indlæg: 70
Bopæl: skanderborg
| Lagt på d. 20-05-2012 19:48 |
|
|
jeg synes vi fans skal give os selv en stort klap på skulderen for vores indsats i dag var virkelig virkelig flot.... vi mødte virkelig talstærkt op ( nogle der har nogle tal for hvor mange vi var??), vi giver den alt hvad vi kan, hele vejen igennem, og det var allesammen, selv dem bag målet var også et aktiv i vores enorme opbakning til spillerne i dag. Og ja jeg ved godt det var fordi chancen var der for bronze, vejret var klasse, og vi har vundet en del på det sidste, men rosen skal vi sgu have..! jeg vil også gerne rose stort at alle spillerne fik en hyldest til at starte med, det var virkelig god stil.... Jeg håber vi kan møde talstærkt op på onsdag og give midtjylland en los tilbage til heden for vores spillere fortjener sgu vores opbakning og støtte efter en fantastisk sæson....!
til sidst vil jeg lige have lov at give en sviner til de 5 evnesvage avlsdyr der stod og buhede af spillerne lige efter kampen, spillerne fortjener stor ros for denne sæson, selvom de spillede en lorte kamp i dag... så luk røven til jer herfra ! ellers er det ment som en stor ros til os alle og et håb om forsat stigende interesse for fodbold i århus....! kom så de hviie ! |
|
| Forfatter |
RE: ros til os... |
Sloth
Brugere
Antal indlæg: 529
Bopæl: Ã.rhus Centrum
| Lagt på d. 20-05-2012 19:53 |
|
|
Så kampen på TV og der var rigtig god lyd på AGF enden - Mest skræmmende er at de i Horsens er gået helt over til håndboldstemning med klappepølser og platiskhænder hvilket er en gru.....og så Tommy Kuglepen som stadionspeaker med alt det der gøgl der skal råbes efter en scoring, det er sgu bonderøvsagtig.
Men fedt af AGF supporterne idag, og lad os håbe på en vanvittig stemning når europa kalder. |
|
|
|
| Forfatter |
Peder Vendelbo Mikkelsen
Brugere
Antal indlæg: 533
Bopæl: Tranbjerg J.
| Lagt på d. 20-05-2012 19:54 |
|
|
|
bangstar skrev:
nogle der har nogle tal for hvor mange vi var?
På tv sagde de 2500. |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1876
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 20-05-2012 20:03 |
|
|
|
Enig en yderst imponerende away opbakning der vist kraftigt bidrog til ny stadion rekord i Horsens idag - fornemt . |
|
| Forfatter |
Jonas S
Brugere
Antal indlæg: 288
Bopæl: Aarhus C
| Lagt på d. 20-05-2012 20:34 |
|
|
Vanvittig opbakning i dag drenge! Skulderklap til alle.
Alle mand på stadion på onsdag! |
|
| Forfatter |
vieri
Brugere
Antal indlæg: 1876
Bopæl: risskov
| Lagt på d. 20-05-2012 22:09 |
|
|
Har lige købt min billet til på onsdag , håber at vi bliver 12000+ på stadion |