| Forfatter |
Har vi et gammelmandshold? |
mikedelfino
Brugere
Antal indlæg: 111
| Lagt på d. 14-05-2012 19:50 |
|
|
Vi har løbende gennem sæsonen fået skudt i skoen, at vi havde et rent pensionisthold, der ikke har langt igen.
Men tag lige at kigge på holdet, der baskede Brøndby 5-1. Vi havde hele seks spillere i startopstillingen som må betegnes som decideret unge spillere:
Kasper Poulsen (er 22, fylder 23 i 2012)
Osama (er 21, fylder 22 i 2012)
Aron (er 21, fylder 22 i 2012)
Casper Sloth (er fyldt 20 i 2012)
Kirkeskov (21)
Skidt-Lasse (19)
Af disse seks spillere vil jeg mene, at de første fire allerede er etablerede superligaspillere.
Kirkeskov og Skidt-Lasse ser jeg endnu ikke som superligaspillere, men der skulle da være gode chancer for at også de vil komme op på et godt superliga-niveau.
Det ser sgu godt ud efter min mening! |
|
| Forfatter |
RE: Har vi et gammelmandshold? |
Unknown99
Brugere

Antal indlæg: 249
Bopæl: 8000
| Lagt på d. 14-05-2012 19:58 |
|
|
|
Jeg syns nu også at vi har et godt og blandet hold. Jeg tror det der menes med pensionist holdet er, at de omtalte spillere. Berg, graulund, håland, jørgensen er en stor drivkraft i agf maskineriet, og tildensen har da også være at når vi manglet nogle af de spillere, så har vi haft problemer med, at få spillet til at køre. Jeg må dog indrømme, at de unge folk er begyndt at stramme sig op. Casper sloth er nok den der har overrasket mig mest, sammen med aron, der virkelig er begyndt at spille rigtig godt. Kirkeskov er også begyndt at overbevise mig, at han er en fremtidens mand. Shit-lasse har dog skuffet mig mest, han har ikke leveret i nogle af de kampe han har spillet (udover træningskampe), men han har talent, men tror det skal modnes meget før, det er klart til superliga. |
|
| Forfatter |
Caritino
Brugere
Antal indlæg: 28
| Lagt på d. 14-05-2012 21:18 |
|
|
Undskyld, men hvad sker der for det øgenavn, "Skidt-Lasse".
Synes da, det er usædvanligt grimt og nedværdigende..
Måske jeg er den eneste, der synes det, men det må sgu da kunne gøres bedre? Evt. bare kalde ham hans rigtige navn?!  |
|
| Forfatter |
mikedelfino
Brugere
| Lagt på d. 14-05-2012 21:30 |
|
|
@caritino
altså jeg må indrømme, at det egentlig ikke er ment som hånligt at jeg kalder ham skidt-Lasse, det er bare et øgenavn som så mange andre i min verden.
Da jeg gik til fodbold havde vi en der blev kaldt "Lorte-Arne". Det var der faktisk heller ikke noget hånligt i, det var bare et øgenavn som så mange andre  |
|
| Forfatter |
T-Knogle
Brugere
Antal indlæg: 99
| Lagt på d. 14-05-2012 21:32 |
|
|
|
S-Lasse.... S-Las...... Slash!?! |
|
| Forfatter |
mikedelfino
Brugere
| Lagt på d. 14-05-2012 21:34 |
|
|
@Knogle
Ja det var måske bedre end Skidt-Lasse
Ved bare ikke med dét slash når jeg tænker efter, det virker på en måde lidt gay ...
|
|