|
|
| Forfatter |
Truppen 12/13 |
Di Stefano
Brugere
Antal indlæg: 358
Bopæl: Madrid
| Lagt på d. 14-05-2012 00:28 |
|
|
Efter dagens præstation er det knap så oplagt, hvor der skal forstærkninger til. Især hvis vi også får 2-3 langtidsskadede tilbage.
Men hvis truppen skal være bredere bl.a. til Europa ville en back, en midterforsvarer og en angriber være det optimale.
På midtbanen har vi rigtigt mange alternativer. |
|
| Forfatter |
RE: Truppen 12/13 |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 495
| Lagt på d. 14-05-2012 00:40 |
|
|
|
Ja midten er afgjort der vi er stærkest. Håber Skidtlasse kommer lidt mere i omdrejninger, så vi har en ekstra angriber af høj klasse. |
|
|
|
| Forfatter |
zytex92
Brugere

Antal indlæg: 237
| Lagt på d. 14-05-2012 01:11 |
|
|
nu har vi hørt fra BSN op til flere gange her tæt på vinduet, at en Morten Duncan kan komme på tale... vis altså penge var til ok.. og med en mindst 5 plads og europa league er det da stadig mulig vi ser en Duncan i den hvide trøje igen ....
jeg er heller ikke i tvivl om vi snakker
om en Forsvar.. og der er jeg ikke i tvivl om at emner som Leon andreasen. Bo svensson og martin Abrectsen er kommet på blokken.. da de er gratis ..
Højre back. der er Bernard mendy som jo nok er på blokken.. og det er en spiller som nok var en af de bedste på OB holdet da de spillet Europa bold.. Plus vi selvf.. ikke må Glemme han har nogen kampe for Frankrigs a landshold og kampe fra Hull da de spillet i den øverste række .. men mit ønske til en højre back.. må være David Odonkor !!! fantastisk spiller ...
den sidste spille som nok er på BSN og PS liste og som kan blive en kanin, kunne være en Raul Rauidiaz.. men om det sker må tiden visse  |
|
| Forfatter |
Henze05
Super Administrator
Antal indlæg: 200
| Lagt på d. 14-05-2012 05:00 |
|
|
Raul Ruidiaz er helt sikkert tabt for AGF og kommer formentlig ikke på tale. Han har haft så meget succes i Universidad Chile "desværre", så jeg tror ikke, at AGf er attraktiv nok.
Derudover er jeg helt enig i, at der skal styrkes på backen/backerne. Højre backen er ikke helt stærk nok, medmindre Sorin spiller som han gjorde i dag, men normalt er han bedst i center forsvaret. Derudover vil en venstre back måske også blive nødvendig. Eckersley har været rygtet væk til bl.a. Reading der ryger op i PL og kommer de med et bud, vil han nok ikke sige nej.
Kirkeskov er uden tvivl en god fodboldspiller, men der mangler stadig noget, før han kan være med på højeste niveau. Han blev overspillet flere gange i mod Brøndby, men når/hvis han finder frem til et højere niveau, er der ingen tvivl om, at han kan være den rette mand.
På midten er vi godt besat, dog ser det mindre godt ud, hvis Martin Jørgensen og Søren Berg stopper efter den næste sæson, men det må tiden vise. I angrebet skal der selvfølgelig også lidt til. Søren Larsen har været lidt skadet på det seneste og Skhirtladze har vist, at han slet slet ikke er god nok til Suppen. Han er et kæmpe talent, men slet ikke fysisk stærk nok, overhovedet. Graulund er stadig vanvittig farlig, men ser lidt mere "skrøbelig" ud. Han tager sig lidt for meget til kroppen efter dueller, i forhold til hvad vi har været vant til, men det er vel også naturligt.
Kunne vi få en fast højre back, måske en ekstra back up på venstre kanten eller fast, hvis Eckersley smutter og en angriber, så vil det se godt ud til den kommende sæson. .
Leon håber jeg meget på at se tilbage i AGF. Selvfølgelig hjertet der taler sin sag der, men hvis han ikke bliver ramt af skader, så ved alle, at han er en kvalitets spiller. Kom på landsholdet, scorede mål (3-3 mod sverige) og i det hele taget bare en rigtig god spiller, så ser det godt ud!. Duncan er jeg lidt mere i tvivl om. Hvis den "dovne skid", får taget sig lidt sammen og viser hvad hans talent er berettiget til, så er der ingen tvivl om, at han ville være en kæmpe forstærkning!  |
|
| Forfatter |
Steen6372
Brugere
Antal indlæg: 1267
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 14-05-2012 18:43 |
|
|
To forstærkninger i forsvaret er hvad jeg håber på. En central med kvaliteter som Håland samt en højreback.
I angrebet er vi rimeligt kørende, hvis Moldskred nu også er klar.På midtbanen kunne en ekstra fløj altid bruges. Vi kan heller ikke blive ved med at forvente fuld spilletid til Berg. |
|
| Forfatter |
Bruusman
Brugere
Antal indlæg: 19
| Lagt på d. 14-05-2012 19:12 |
|
|
Hvis Adam ryger, vil Lumb vil snart gerne spille 90 min hver kamp igen  |
|
|