|
|
| Forfatter |
Kommer vi i Europa? |
Di Stefano
Brugere
Antal indlæg: 355
Bopæl: Madrid
| Lagt på d. 03-05-2012 06:49 |
|
|
Teoretisk set er der vel stadig 5 hold, der kan snuppe den attraktive 5. plads, der giver adgang til Europa.
Mit bud er (som det ser ud lige nu), at vi selv kan afgøre det i sæsonens sidste kamp. Her møder vi hjemme FCM, mens Silkeborg ude skal møde FCK, der forhåbentlig spiller for mesterskabet. Og jeg tror, at Silkeborg bliver værste konkurrent skarpt forfulgt af Sønderjyske og Brøndby.
Første vigtige skridt bliver en sejr i weekenden over HB Køge. Så tror jeg på matchbold i sidste kamp på et tæt pakket stadion. |
|
| Forfatter |
RE: Kommer vi i Europa? |
Steen6372
Brugere
Antal indlæg: 1257
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 03-05-2012 08:32 |
|
|
Lykkes det at vinde på søndag over Køge, vil jeg tro at vi er meget tæt på målet. Derefter vil der så være lagt op til folkefest i den efterfølgende kamp hjemme mod Brøndby. En sejr mere i den kamp, og vi vil pludselig have hentet Horsens inden vi skal møde dem.
Så der kan stadig ske mange ting. Men jeg tror bare at vi skal tage en kamp af gangen. Foreløbig er kampen på søndag en nøglekamp. |
|
|
|
| Forfatter |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 484
| Lagt på d. 03-05-2012 12:17 |
|
|
|
En kamp af gangen. Nu gælder det Køge så fokus på det tak. |
|
| Forfatter |
af2420
Brugere
Antal indlæg: 43
Bopæl: kolding
| Lagt på d. 03-05-2012 12:21 |
|
|
En kamp af gangen. Nu gælder det Køge så fokus på det tak.
HØRT..... |
|
| Forfatter |
lurifax
Brugere
Antal indlæg: 270
| Lagt på d. 03-05-2012 13:52 |
|
|
|
Schmidt skrev:
En kamp af gangen. Nu gælder det Køge så fokus på det tak.
Jeg er ret sikker på, at det der med "en kamp ad gangen" mest gælder for spillerne. Det betyder knap så meget for præstationerne, at fans kigger lidt længere frem... |
|
| Forfatter |
Schmidt
Brugere
Antal indlæg: 484
| Lagt på d. 03-05-2012 15:45 |
|
|
|
Indirekte påvirker det også spillerne. I påsken forventede mange fans at nu skulle vi da bare lige slå SE og SIF. Visse spillerudtalelser viste at sådan havde nogle spillere det også Det bedste eksempel er dog Bundby, hvor fansene forventer guld hvert år, det gavner ikke lige frem. |
|
|
|