|
|
| Forfatter |
Slutprogrammet |
Steen6372
Brugere
Antal indlæg: 1266
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 23-04-2012 09:10 |
|
|
Optimismen hos os AGF-fans er nok dalet en del her i foråret, efterhånden som vi er røget fra en komfortabel plads i top 4-5 ned i den store midtsump. Vi kan godt pege situationer ud, hvor vi har været uheldige (Horsens-kampen), men alt i alt har det ikke været prangende, hvad holdet har præsteret.
Men jeg kom så også til at tænke på, at vi også HAR mødt nogle af vores virkelige problem-modstandere nu, inden sæsonafslutningen. Her tænker jeg især på Silkeborg, SønderjyskE og selvfølgelig FCK. Så jeg gav mig til at kigge på slutprogrammet for os selv og vores nærmeste konkurrenter i de sidste 6 kampe. Og her bilder jeg mig ind, at vi har et udmærket slutprogram efter aftenens kamp mod OB.
AGF:
FCN (u)
Lyngby (h)
Køge (u)
Brøndby (h)
Horsens (u)
FCM (h)
Silkeborg:
OB (h)
Brøndby (u)
Horsens (h)
Køge (u)
SønderjyskE (h)
FCK (u)
SønderjyskE:
Brøndby (h)
Horsens (u)
FCM (h)
FCK (h)
Silkeborg (u)
AaB (h)
AaB:
FCK (u)
OB (u)
Brøndby (h)
Lyngby (u)
Køge (h)
SønderjyskE (u)
Brøndby:
SønderjyskE (u)
Silkeborg (h)
AaB (u)
AGF (u)
FCN (h)
Lyngby (u)
Horsens:
Køge (u)
SønderjyskE (h)
Silkeborg (u)
FCM (h)
AGF (h)
FCN (u)
Jeg har taget Horsens med her, fordi jeg godt kunne forestille mig at de kunne få en nedtur her til sidst, hvor de også har pokalkampe at koncentrere sig om. Men i første omgang er det nok de andre hold vi skal koncentrere os om.
Hvad tænker i? Tager vi den 5. plads alligevel? Jeg kan især godt lide at vi slipper for at møde de andre midterhold, bortset fra Brøndby, i de sidste kampe. Vi gør det faktisk betydeligt bedre mod hold som FCM, FCN og Horsens, end mod hold som Silkeborg og SønderjyskE. |
|
| Forfatter |
RE: Slutprogrammet |
Mathis
Brugere
Antal indlæg: 143
Bopæl: Holbæk
| Lagt på d. 23-04-2012 10:39 |
|
|
Har gjort mig de samme overvejselser som dig.
Men problemet er bare at superligaen er så skide uforudsigelig, så du kan reelt ikke tillægge programmet nogen stor værdi.
Vinder vi i aften, så tror jeg vi tager 5 pladsen - mindst.
Jeg har som dig en fornemmelse af at Horsens godt kan gå istå. |
|
|
|
| Forfatter |
Steen6372
Brugere
Antal indlæg: 1266
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 24-04-2012 10:17 |
|
|
Det var i hvert fald 3 vigtige points igår, som satte Brøndby og AaB lidt af. Jeg føler mig også ret sikker på at vi kommer fra Farum med et ok resultat næste gang. Kan slet ikke huske hvornår vi sidst har tabt der, og vi kan spille det spil vi foretrækker i den kamp.
Til gengæld skal vi så selv skabe de næste kampe mod Lyngby og Køge, men det skal vi altså også være i stand til, med det niveau de to hold har vist. Så det burde være muligt at lave 7 point i de næste 3 kampe og lægge afstand til flere hold i midterfeltet. Desværre har vi bare ikke være så gode til at gribe den slags chancer. |
|
| Forfatter |
jijypuru
Brugere
Antal indlæg: 141
Bopæl: Østerbro
| Lagt på d. 24-04-2012 10:24 |
|
|
|
Godt arbejde Steen63772 |
|
| Forfatter |
Roger
Brugere
Antal indlæg: 63
| Lagt på d. 24-04-2012 15:33 |
|
|
De hold vi mangler at møde, har vi haft rimeligt styr på i denne sæson. De skal bare gentage resultaterne fra den første trediedel af turneringen:
FCN (u) (1-0 til GF, dog hjemme i århus)
Lyngby (h) (2-1 til GF)
Køge (u) (0-2 og 2-0 hjemme)
Brøndby (h) (0-0 både hjemme og ude)
Horsens (u) (0-3)
FCM (h) (4-2 samt udesejr 0-2)
Der er en tendens ved at mange af resultaterne gentager sig i denne sæson, hvor et hold ofte har krammet på det andet, eller der komme nogle helt lige kampe, f.eks.:
3 x uafgjort mod FCK
2½ x uafgjort mod OB
1 af 9 points mod SønderjyskE og SIF
SIF har tabt begge kampe mod HB køge, men har fuldt hus mod Lyngby. De mangler bl.a. OB, horsens og FCK (og Køge) som de ikke har slået endnu
Af de hold SønderjyskE mangler, er det kun AAB de har slået
Leg selv videre her: http://www.superstats.dk/sasonens-indbyrdes.php?id=13
Kan de sætte en god slutspurt ind med et godt resultat i Farum, ser de sidste 2 kampe meget interessante ud 
Redigeret af Roger d. 24-04-2012 15:35 |
|
| Forfatter |
nicoztar
Brugere
Antal indlæg: 105
Bopæl: århus
| Lagt på d. 24-04-2012 17:44 |
|
|
Som jeg ser det, kan vi nå at hente 10 points i den afsluttende fase. Jeg håber og tror på 10 points fordelt på følgende måde:
FCN - AGF X
AGF - LYNGBY 1
HB KØGE - AGF 2
AGF - BRØNDBY X
HORSENS - AGF X
AGF - HORSENS X
Det vil sige, at vi ender på 49 points, hvilken vel også er fint for et oprykkerhold som os Og så håber jeg selvfølgelig inderligt, at vi ender på en 5. plads, som så vil give Europa billet!! |
|
|
|