|
|
| Forfatter |
Peter Sørensen |
jijypuru
Brugere
Antal indlæg: 140
Bopæl: Østerbro
| Lagt på d. 05-04-2012 18:29 |
|
|
Jeg håber fanme PS har en anden attitude i omklædningsrummet end han har når han bliver interviewet efter utilfredsstillende kampe.
Jeg vil have en vindertype som træner. Ikke en træner, der kan stå og have en "det går nok" attitude. At han til og med kan stå og joke med en arrogant attitude efter et nederlag pisser mig af. Spillerne skal vide at trøjen forpligter og at vi er en tradionsrig klub med mange fans, hvor der stilles store krav og der er et kæmpe pres. Snoren er ikke lang for hverken spillere eller træner.
Alternativt vil jeg have Tøfting som træner. Det ville give resultater. |
|
| Forfatter |
RE: Peter Sørensen |
eb farnum
Brugere
Antal indlæg: 17
| Lagt på d. 05-04-2012 18:31 |
|
|
|
Jesus christ. |
|
|
|
| Forfatter |
jijypuru
Brugere
Antal indlæg: 140
Bopæl: Østerbro
| Lagt på d. 05-04-2012 18:32 |
|
|
|
eb farum - du slapper bare helt af... |
|
| Forfatter |
Jacob
Brugere
Antal indlæg: 104
Bopæl: Risskov
| Lagt på d. 05-04-2012 18:35 |
|
|
Tror roligt du kan regne med at det var en anden attitude i omklædningsrummet. Grunden til at han reagere som han gør i pressen er jo at det skal se ud som om han har styr på tingene og det hjælper heller ikke at svine spillerne til gennem pressen.
Syntes lige vi skal tage en slapper med alt det med træner fyring og snak om andre trænere. Vi har tabt to kampe i træk mod nogle hold som vi bure være bedre end, men skulle vi nu ikke lige se. |
|
| Forfatter |
BergMania
Brugere
Antal indlæg: 464
Bopæl: Odense
| Lagt på d. 05-04-2012 18:36 |
|
|
Jijypuru, du er idiot!
Tøfting, omg, jeg må le, den mand har INTET bevidst.. Vi rykkede ned med ham som assistent.. Peter Sørensen er forboldfaglig klog..
|
|
| Forfatter |
Fanoe
Brugere
Antal indlæg: 771
Bopæl: Fanø
| Lagt på d. 05-04-2012 18:36 |
|
|
slap nu af--- Alle hold oplever modgang.. Vi har været langt bedre end vi burde som oprykker og nu ser vi nok mere hvordan det burde være.. Du kommer ikke som oprykker og vinder medaljer osv. Se nu realiteten istedet for det sævanlige brok.
PS er muligvis den bedste træner vi har haft de sidste 15 år. Han skal ha tid til at bygge holdet op og det er ikke nemt når spillerne på skift blir skadet flere gange end Peter Degn er forbi en pølsevogn en fredag aften.
Der er lige pt. 3 hold der er dårligere end os. Og det betyder vi ikke rykker ned, dermed må sæsonens mål være opnået!!!!! |
|
|
|