Annoncering    

Debatemner
Forstærkninger.
Formation og nye spi...
Karaktere AGF-AAB
Opstilling mod Midtj...
ACH-BIF
Thomas Enevoldsen er...
agf-aab tv transmiss...
OVERLEVELSEN ER HJEMME!
Matematikeren har ta...
AGF - SE
 Off topic-emner
Fed plakat sælges
Randers overhaler AGF?
Udebane.dk
Match worn AGF trøje...
AGF - OB
 Skadeslisten
Marcus Solberg 20/05/2013
Mate Vatsadze 01/10/2013

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i AGF - AaB:
Søren Larsen
8.2
 Sæsongennemsnit 12/13
. Spiller Gens.
1. Stephan Petersen 6.6
2. Anders Kure 6.6
3. Steffen Rasmussen 6.6
4. Casper Sloth 6.6
5. Martin Jørgensen 6.6
6. Aron Johannsson 6.6

Komplet liste
 Stillingen
# Klub Pts
1 FC København 64
2 FC Nordsjælland 57
3 Randers FC 51
4 Esbjerg fB 47
5 AaB 46
6 FC Midtjylland 44
7 AGF 41
8 SønderjyskE 40
9 OB 37
10 Brøndby IF 36
11 AC Horsens 34
12 Silkeborg 30
 Topscorer
.SpillerMål
1.Stephan Petersen7
2.David Devdariani6
3.Osama Akharraz4
4.Martin Jørgensen3
5.Mate Vatsadze2
6.Søren Larsen2
 Assists
.SpillerAss.
1.Osama Akharraz9
2.Casper Sloth7
3.Stephan Petersen6
4.Adam Eckersley4
5.Davit Skhirtladze4
6.Mikkel Kirkeskov3
Se indlæg
Danmarks største AGF-side med nyheder, optakter, og rygter - Morethanaclub.dk | Fodbold | Debat om AGF (Spillere, ledere og andre ting)
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Adam Eckersley!
zcml
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 3044
Bopæl: Åbyhøj
Lagt på d. 12-03-2012 18:41
Jeg er simpelthen nød til at "ta' hatten af" for ham!

Jeg må indrømme at jeg var noget lunken ved tanken, da han blev hentet. Så ham mere som en her og nu løsning, da vi var rykket ned og manglede en venstre back. Én, der måske ville være brugbar i starten også efter vi var rykket op igen.

Jeg må dog sige at mine formodninger er blevet gjort til skamme!
Efter de første kampe, hvor han nok lige skulle finde sig til rette på holdet, blev han et super aktiv for os i kampen for oprykning.
Jeg var stadig i tvivl om det var nok til ligaen også, men han havde bestemt gjort sig fortjent til chancen for at vise at han var god nok.

I starten af efterårssæsonen syn's jeg at jeg savnede lidt de raids vi var blevet vant til fra hans side i 1. div., men det var måske bare et spørsmål om at skulle vænne sig til det højere tempo og niveau i ligaen. Under alle omstændigheder gjorde han stadig en fin indsats.
Siden er han bare blevet bedre og bedre. Og nu er han IMO potentielt blandt de bedste backs herhjemme.
I hvert fald kan jeg ikke komme i tanke om mange i venstre side, der er bedre.

Vil lige på falderebet også nævne mit indtryk af Skhirtladze.
Jeg ser ham lidt som en Devdariani light, men han kan vise sig at ha' fuldt ud samme potentiale.
Jeg er dog tilfreds med at han bare er en lidt "lettere" version, hvis han bare viser sig at være mere holdbar.
Forfatter RE: Adam Eckersley!
Samuel
Brugere

Antal indlæg: 62
Bopæl: Århus
Lagt på d. 12-03-2012 18:55
Enig. Jeg bliver ikke overrasket hvis han bliver solgt til sommer. Han har generelt et højt bundniveau, og er god både offensivt og defensivt. Måske vores største salgs objekt lige nu?
Beikes
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1061
Bopæl: Århus N
Lagt på d. 12-03-2012 19:42
Han er en af dem på holdet, jeg tror vi får sværest ved at holde på. Han er venstre back, hvilket altid er en efterspurgt vare, og jeg kunne forestille mig hold i Championship komme med bud på ham indenfor overskuelig tid.
http://www.metal-country.com/
AndersF
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 109
Bopæl: København NV
Lagt på d. 12-03-2012 19:49
Beikes skrev:
Han er en af dem på holdet, jeg tror vi får sværest ved at holde på. Han er venstre back, hvilket altid er en efterspurgt vare, og jeg kunne forestille mig hold i Championship komme med bud på ham indenfor overskuelig tid.

Der har jo allerede været bud ude efter ham i vinterpausen, fra Championship klubber, hvilket også er grunden til at han fik forlænget sin kontrakt i vinterpausen. Hvis han bliver solgt indenfor de næste par vinduer, så skal der en klækkelig sum til; hvilket så betyder at der kan købes en erstatning ind, f.eks. Lumb.
MilanoGF
Brugere

Antal indlæg: 45
Lagt på d. 12-03-2012 19:50
Eckersley er en fantastisk spiller! Han kan virkelig rede os på dårlige dage, eller dage hvor Lucena spiller!
kAze
Brugere

Antal indlæg: 42
Lagt på d. 12-03-2012 23:26
Jeg må indrømme at jeg havde lidt set den komme, har altid haft en fidus til ham os syntes ikke man kan sætte en finger på hans vilje eller kampgejst OVERHOVEDET! kan dog os godt blive lidt nærvøs for at vi får et problem til sommer efter som han jo os er blevet kårret som en af de bedste engelske spillere i udlandet(for ham)...
Side 1 af 2 1 2 >
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)