|
|
| Forfatter |
Jerry Lucena ud til formen er på plads. |
dencker stinker
Brugere
Antal indlæg: 17
| Lagt på d. 08-03-2010 19:00 |
|
|
Nu har jeg snart en hel sæson været utilfreds med Jerry Lucena, og jeg har haft tråden oppe og vende tidligere hvor der som sædvanlig var stor opbakning bag Lucena og hvor vigtig og undervurderet han var for holdet.
Så står jeg i Parken igår og iagttager den ene fejl efter den anden, og så mener jeg absolut man burde give ham noget tid på bænken til formen er der.
Selvom Casper Sloth heller ikke spillede nogen fremragende kamp, mener jeg man burde fokuserer på fremtiden og så smide Sloth ind ved siden af Povlsen og så Jørgensen fra start.
Jeg er meget åben for debat omkring Lucena, for måske er det bare mine øjne som trænger til briller. |
|
| Forfatter |
RE: Jerry Lucena ud til formen er på plads. |
Utzon
Brugere
Antal indlæg: 527
Bopæl: Ryde
| Lagt på d. 08-03-2010 19:28 |
|
|
Det er sjovt fordi Jakob Poulsen og Benny Feilhaber har aldrig spillet en dårlig kamp for AGF. Derudover har verdensstjerner som Cristiano, Wayne Rooney, Zlatan, Messi og Torres aldrig spillet en dårlig kamp. Nu har Lucena spillet en dårlig kamp, og så skal han sgu på bænken. Mon om vi ikke allerede havde sikret os mesterskabet hvis han var blevet solgt?
Dit indlæg er lige så useriøst som mit. Der er en grund til at alle Esbjerg fans vil have ham tilbage, og der er en grund til at han er en af ER's mest sikre mænd på holdkortet. Han er så vigtig, og man har bare brug for hans type. |
|
|
|
| Forfatter |
zcml
Brugere

Antal indlæg: 2630
Bopæl: Tilst
| Lagt på d. 08-03-2010 19:54 |
|
|
Tja! Lucena er måske ikke helt 100% i omdrejninger efter sin skade, men forhåbentligt bliver det bedre mod Silkeborg.
Der er dog pt. ikke så mange alternativer på midtbanen.
Martin skal nok ind og erstatte Stephan, der har karantæne.
Og hvis Jakob bliver klar (jeg har dog ikke hørt noget, der peger i den retning), så skal han ind i stedet for Sloth.
Han er måske en mand for fremtiden, men syn's det virker som om Sloth stadig mangler for meget til en plads i startopstillingen.
Han skal i stedet for med på bænken, og så ha' nogle minutter hist og her.
Tilbage er så at rykke Gjesing frem på midten (så er chancen for at han igen er uheldig nede i forsvaret heller ikke så stor ), og så lade Kure eller Madsen tage over i forsvaret. Eller Howard, hvis han er klar til at starte inde?
Alternativt kunne man også vælge at spille med Sanel og Dioh i angrebet, og så rykke Davit ned på midtbanen (helst som off. midt). |
|
| Forfatter |
dencker stinker
Brugere
Antal indlæg: 17
| Lagt på d. 09-03-2010 02:06 |
|
|
|
Det er sjovt fordi Jakob Poulsen og Benny Feilhaber har aldrig spillet en dårlig kamp for AGF. Derudover har verdensstjerner som Cristiano, Wayne Rooney, Zlatan, Messi og Torres aldrig spillet en dårlig kamp. Nu har Lucena spillet en dårlig kamp, og så skal han sgu på bænken. Mon om vi ikke allerede havde sikret os mesterskabet hvis han var blevet solgt?
Dit indlæg er lige så useriøst som mit. Der er en grund til at alle Esbjerg fans vil have ham tilbage, og der er en grund til at han er en af ER's mest sikre mænd på holdkortet. Han er så vigtig, og man har bare brug for hans type.
Jeg foreslår absolut du lige læser mit indlæg igennem en gang til. Jeg nævner vist rimelig tydeligt at vi taler om en hel sæsons utilfredshed og ikke bare en enkelt kamp.
Jeg synes nærmere at din sammenligning med alle mulige udenlandske profiler er dybt useriøs. Men dejligt med selverkendelse.
Nu føler jeg dog ikke noget behov for at forsvarer mit indlæg, men jeg mener faktisk også det er længe siden at J.P. har været i omdrejninger. Feilhaber synes jeg dog sjældent faldet igennem.
Det er meget muligt at han er en af de mest sikre mænd på holdkortet, synes bare det har ført til at han slækker på det hist og her. Jeg husker dengang hans glidende tacklinger var veltimet. Idag når han hverken manden eller bolden.
Mht. dit råb omkring Esbjerg, så kan jeg jo kun kigge på tabellen og se at de ligger højere oppe, med efter min mening en dårligere trup, så måske var det tid til at man ikke bare meldte ud efter hver kamp "Jeg er tilfreds - vi gør rigtig meget godt". Har nu heller ikke set bekræfter din udmelding om Esbjergs fans. Nå men nok om det, et bidrag til debatten kom du jo ikke rigtig med så meget som et angreb på min holdning og latterliggørelse.
@ZCML.
Jeg synes netop at med så mange skader så er det okay at satse lidt på ungdommen på pladserne. Dennis Høegh har jo været udråbt til det største angrebstalent i sindssyg lang tid, og jeg ved da godt man har set ham i momenter på banen, men jeg synes godt der kan satses mere på ungdommen, det er altså ikke ment som en opfordring til at Høegh skal på banen - det ved jeg intet om. Det var jo trods alt hvad det der skabte Lumb og Krabbe.
Jeg synes også Sloth spillede en noget skidt kamp i parken, men som ER selv er citeret for i Ekstra Bladet, så er han 17 år og erstatter en mand som Lazio ville betale en kæmpe sum for. - Nu mener jeg jo også at Sloth skal bruges centralt og ikke som kant, og da både Lucena og Kasper Povlsen spiller som defensive midtbanespillere eller ankermænd må der da være plads til lidt at eksperimentere lidt. Jeg synes diamanten skal forsøges i stedet den flade midtbane.
Mht. Lucenas form kan det godt ske jeg brugt et forkert ord i ordet form. Det kan selvfølgelig ske han ikke er helt på toppen men jeg argumenterer ligeså meget for at motivationen ikke er der. Kontrakten er jo skrevet under.
Kirkeskov, Sanel, Sloth, Povlsen er selvfølgelig folk vi skal forsøge os med i trængte tider. Dioh mangler lidt, men skal nok komme igang forhåbenligt.
Ellers er det godt man kan se 2. Bundesliga, der er der jo en AGF'er med mål i støvlerne  |
|
| Forfatter |
Dillerkok
Brugere
Antal indlæg: 447
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 09-03-2010 07:56 |
|
|
Dencker@ Jeg må indrømme jeg har den modsatte mening.
Jeg synes Lucena gør det godt kamp på kamp, han er et defensivt super stærkt kort og en fighter som mange kunne lærer nget af. Jeg var desværre ikke i parken, men så kampen på tv. Den mand ofrer sig altid, han brød flere gange FCK's spil på rigtig vigtige tidspunkter, og havde altså de helt rigtig bolde ud til kanten ind i mellem, som kort efter blev til store chancer.
Jeg har endnu ikke været utilfreds med Lucena i en kamp, og hvis jeg skulle det, skulle jeg næsten være utilfreds med 10 andre inden.
Lucena har en super timing for sine tacklinger og er en meget vigtigere mand defensivt end han er offensivt. |
|
| Forfatter |
Utzon
Brugere
Antal indlæg: 527
Bopæl: Ryde
| Lagt på d. 09-03-2010 08:30 |
|
|
@Dencker:
Undskyld hvis du bliver stødt af mit indlæg, det er bestemt ikke gjort for at latterliggøre dine meninger. Det jeg mener er bare at de nok bestemt ikke ville komme til vores fordel at sætte ham ud på bænken til fordel for Sloth. Jeg mener at Lucena gang på gang leverer solide præstationer, og jeg kan ikke huske en eneste kamp under ER hvor han er faldet helt igennem. (jeg så ikke kampen mod FCK skal det siges)
@Dillerkok:
Jeg er meget enig i din vurdering af Lucena. Jeg synes at han er klasse! |
|
|
|