En gruppe AGF-Hooligans er i følge TV-2 nyhederne i nat blevet beskudt i en lejlighed i Farum af en gruppe indvandrere.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/29069893/
Man må "håbe" at det er en udvikling i bande-krigen, og man ikke skal til at være bange for at blive skudt som følge af ens opbakning af en fodboldklub.
Ikke at jeg mener at hooligans yder nogen positiv opbakning til de danske fodboldklubber, og det er trist at man skal blive ved med at læse at det er en gruppe hooligans med tilknytning til AGF.
Tilknytning er i mine øjne et helt forkert ord at bruge.
Redigeret af jelle d. 07-03-2010 12:56
Man må "håbe" at det er en udvikling i bande-krigen, og man ikke skal til at være bange for at blive skudt som følge af ens opbakning af en fodboldklub.
Øhmm - skal du da ikke være bange for... Nu har WP jo ikke AGF-trøjer på og opføre sig nok også lidt anderledes end dig og mig... Nu ved jeg ikke om de har "kontakt" til de udlændinge (som de har med fx andre hooligans hvor de ringer til hinanden for at aftale at slås)....
Nu var det jo ikke en WP'er der blev beskudt..
Der var 1 der havde forbindelse til WP, som var med til en fest i Farum,
hvor han var med en flok Silkeborg drenge,
og ham der blev skudt, var en der holdte festens lillesøsters kæreste..
så ved ikke lige hvordan medierne har kommet frem til den konklussion af sagen??
men sådan er medierne jo, de skal forsøge at få gf's hools til at stå i et dårligt lys !!