Annoncering     Partner: Menscare.dk  

Debatemner
offensiv fodbold
HALV PRIS PÅ BILLETT...
Forbedringer på Mtac.
AGF i udviklingsprob...
billetpriser
Høegh og Sanel i stå
Så må det snart være...
Aron Johannsson til AGF
Trim truppen, BSN
Reflektioner ovenpå ...
 Off topic-emner
AGF-TH Fra bold.dk h...
Søger hardcorefan
Hjælp til køb af ny ...
Mesterskab i FIFA 10...
Nogle der skal til K...
 Skadeslisten
Frederik Krabbe (Knæet)

Komplet skadesliste
 Spiller Vurdering

Bedste spiller i AGF - FC Vestsjælland:
David Devdariani
Laver hattrick - farlig hele tiden - god i defensiven
9.5
 Topscorer
.SpillerMål
1.David Devdariani 4
2.Peter Graulund 3
3.Stephan Petersen 1
4.Sanel Kapidzic 0
5.Dennis Høegh 0
6.Dioh Williams 0
 Assists
.SpillerAss.
1.Casper Sloth 3
2.Jerry Lucena 2
3.Mark Howard 1
4.Adam Eckersley 1
5.Benny Feilhaber 1
6.Sanel Kapidzic 0
Se indlæg
morethanaclub.dk - AGF-nyheder | Fodbold | Debat om AGF (Spillere, ledere og andre ting)
Side 1 af 3 1 2 3 >
Forfatter Forventninger til Martin Jørgensens betydning for holdet
Lucio
Brugere

Antal indlæg: 35
Bopæl: Århus
Lagt på d. 08-02-2010 16:46
Hej,

Siden sidste mandags offentliggørelse af MJ's tilbagevenden i den hvide dragt, har det ikke skortet på store forventninger og udmeldinger fra spillere og fans til det kommende halvår. BSN har ført an med at kalde holdet noget nær et "dream team", og Dan T. snakker om top-3 placering. Tidligere træner Peter Rudbæk har derimod prøvet at nedtone de vel efterhånden klassiske GF forventninger om guld og grønne skove op til sæsonen efter hjemkomsten af MJ.

Men hvad er realistisk at forvente i forhold til MJ's betydning, og hvad er jeres bud på GF's endelige placering, når sæsonen slutter?

Personligt forventer jeg ikke, at Martin Jørgensen bliver den store profil, som mange gerne vil gøre ham til. Ihvertfald ikke indenfor kridtstregerne. Derimod tvivler jeg ikke på hans betydning udenfor banen, hvor hans rutine osv. vil have stor betydning for holdet. Man kan håbe på, at han giver en indirekte positiv effekt ved at samle opmærksomheden omkring sig og dermed overlade plads til JP, Feilhaber mfl. De to spillere skal så bare lære at score flere mål; mao. være mere direkte i deres spil!

I forhold til forårets placering er jeg skeptisk overfor en plads i top 3. Brøndby eller Esbjerg tager 3. pladsen, og vi kommer til at kæmpe med SIF og en af de ovennævnte klubber om de efterfølgende pladser. 4-5 pladsen er max hvilket er lig med nul europæisk fodbold i Århus i efteråret 2010.

Hvad siger I? Får MJ en markant spillemæssig betydning for holdet som en klar forstærkning, og hvilken placering kan vi forvente, når sæsonen er slut?
Forfatter RE: Forventninger til Martin Jørgensens betydning for holdet
Fanoe
Brugere

Antal indlæg: 684
Bopæl: Fanø
Lagt på d. 08-02-2010 17:59
Esbjerg får en kæmpe nedtur og taber de første 4-5 kampe. Hmm fordi tja fiskekvoterne er sat op.. Jeg ved det ikke, men det kan ikke blive ved med at gå godt når man har Ove P som træner.

SIF skal også nok få en nedtur. Man kan ikke have en fuldt ud god sæson som oprykker, det strider imod alle regler indenfor fodbold.

Så det er vel bare bundby vi skal slås med om den 3. plads!

Men ja svært at sige hvor stor en betydning MJ får. Alt afhænger af om han er villig til at omstille sig til en betydelig hårdere omgang bold end han er vant til i støvlelandet.
Balstrup
Brugere

Antal indlæg: 72
Bopæl: Lunden
Lagt på d. 08-02-2010 18:09
Hvorfor skulle Brøndby pludseligt sprudle? Der er kaos i klubben, de har solgt den Århusdreng der scorede deres mål og deres træner virker uinspireret. Nej vi kommer nok mere til at kæmpe med SIF og EB om den 3 plads... Vi kan håbe der går lidt gas af ballonen hos fiskerne - så er jeg ikke i tvivl om at SIF nok også skal skrue lidt ned.

En tredjeplads kræver held på skades fronten og at marginalerne igen kommer over på vores side. Når man har været AGF fan så længe som jeg har så tvivler jeg på at nogen af tingene sker smiley 7-9-13.

Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at Martin Jørgensen vil være mega vigtig PÅ og udenfor banen. Han briger en rolighed og rutine ind på vores hold som vi har manglet. Graulund er indbegrebet af en nærmest panisk fodboldspiller (misforstå ikke at jeg elsker den mand fra hjertet, men rolighed bringer han ikke - han bringer vildskasmiley. Nu har vi en rolig mand i Dan T i forsvaret og en rolig mand på midten i Martin Jørgensen! Jeg tror og håber han får kæmpe indflydelse på vores hold i en positiv retning.

Der er nok en grund til han får en afsked af den her kalibre i Firenze
http://it.violachannel.tv/dettaglio-news/items/firenze-saluta-jorgensen.html !
Vi skal give ham en hjemkomst der tangerer den afsked, alle mand til motherfucking parken!
Og jeg mener ALLE MAND TIL PARKEN - ALLE ALLE ALLE - Vi fylder den endetribune op!
MARTIN JØRGENSEN, MARTIN JØRGENSEN MARTIN JØØØØØØØRGENSEEEEEEEN!
www.bold.dk
jensen_08
Brugere

Antal indlæg: 9
Lagt på d. 08-02-2010 18:58
Tror den afsked blir svær og slå... men fadme en flot et af slagsen..!!! smiley
Ceres
Brugere

Antal indlæg: 1225
Lagt på d. 08-02-2010 19:59
Lucio skrev:
Hvad siger I? Får MJ en markant spillemæssig betydning for holdet som en klar forstærkning, og hvilken placering kan vi forvente, når sæsonen er slut?

MJ har en rutine og et overblik fra sine mange år i Serie A, der vil gøre ham til den mest betydnignsfulde spiller på AGF holdet... Jeg tror folk lidt glemmer, at MJ rent faktisk var viceanfører for Fiorentina og rent faktisk har været regnet for en profil i den Italienske Serie A. Det er altså en højt respekteret spiller, som de italienske fans også helst havde set blive i Fiorentina, selv om han har mistet noget hurtighed og ikke længere var fast i startopstillingen.

Men nu er tempoet i den Italienske liga også lige et nummer større end i Superligaen og man skal ikke glemme at det kun er få måneder siden, at MJ rent faktisk var anfører på det hold der slog Liverpool på udebane i Champions League, hvor MJ jo selv scorede et afgørende mål. :

http://www.youtube.com/watch?v=O5LCBNEaMUs

...Det er altså ikke nogen helt afdanket bænkevarmer fra italien vi får til AGF... Han bliver uden tvivl en profil i Superligaen.
.
Redigeret af Ceres d. 08-02-2010 20:05
http://www.soccer24-7.com/forum/forumdisplay.php?s=a52071ab8a2be4f8a505a5a597e12df0&f=102
Stig AKA Frank HeskjaerIII
Brugere

Antal indlæg: 236
Lagt på d. 08-02-2010 22:43
Ceres jeg er og har hele tiden været 99% af samme overbevisning.

Men der var INGEN der troede at Nando ville være så "lille" en profil som han endte med at være"..

Man skal aldrig sige aldrig. Men hvorfor håbe på det negative? smiley
Side 1 af 3 1 2 3 >
Spring til debat:
DHTML Menu / JavaScript Menu - Created Using NavStudio (OpenCube Inc.)