|
|
| Forfatter |
Karakterer efter Vejle kampen |
Norden
Brugere
Antal indlæg: 145
Bopæl: Ã.rhus
| Lagt på d. 26-10-2008 12:14 |
|
|
Skal vi ikke lige have en diskussion af kampen igår . Hvem spillede godt og hvem spillede knap så godt. Jeg anvender den gamle 13 skala, da jeg ikke rigtig kan forlig mig med den nye.
Hyldgaard (7): Er der andre end mig der sad med hjertet oppe i halsen hver gang han var i nærheden af bolden? Når det så er sagt, lavede han ingen fejl, men han var godt nok langsom til at sætte spillet igang. Her har Steffen bedre overblik.
Krabbe (8): En fornem fight af den unge GF'er. Defensivt stærk hvilket trækker meget op. Har dog stadig store mangler fremad i banen. Han er altså midterforsvarer, så er Kim M. skadet i næste kamp ville jeg gerne se Krabbe prøvet der.
Kim M.(7): Meget tæt på en ren katastrofe, da han på kluntet vis nedlægger Pablo. Troede sgu den var til rødt. Meget påpasselig, uden de store fejl, men sætter sig sjældent igennem for alvor
Kure(7): Jeg elsker Kures agressivitet, men omvendt, så er det også et problem, da han satser meget i sit spil, hvilket skaber usikkherhed og farlige situationer, så han satser forkert. Kan han lære at være agresseiv på de rigtige tidspunkter og afventede på de rigtige kan det blive godt. Det trækker dog ned at han skiller sig elendigt af med bolden og har en tendens til at losse. Det er et generelt problem for vores forsvar med undtagelse af Lumb.
Lumb(9): God kamp af Lumb. Stabil rent defensivt, men tilfører meget offensivt. Er altid spilbar, og har overblik til at spille langs jorden, og går sjældent i panik. Får afsluttet et par gange hvilket er et plus. PÅ minussiden, så mangler hans indlæg ind i feltet for ofte adresse. Det må der arbejdes på.
Lucena(9): Jeg elsker Lucena for hans mange kilometer han løber i hver kamp. Han kæmper, går med i kombinationerne, han afslutter og gir sig altid fuldt ud. Jeg synes mange undervurderer hans betydning for holdet.
J. Poulsen(7): Det blev aldrig rigtigt til det helt store igår. Han skal have ros for at afslutte, men var generelt for anonym igår. Kan med fordel spares i Odense. En kamp under vanlig standard.
Kari(8): Det defensive sikringsled på midtbanen. Samler mange bolde op, og vinder meget i hovedspillet. Det er rigtig vigtigt, og han aflaster dermed forsvaret markent bedre end Gjessing gjorde i de kampe han afløste ham. Han får dog ikke mere end 8, da han stadig mangler at blive bedre til at komme af med bolden.
White(6): Hans Petersen kaldte ham en atletikudøver. Det er helt korrekt. Han kan løbe og kaste, og det er han satme god til. Hans blik for spillet, og hans aflevringer lader dog meget tilbage at ønske. Han skal roses for stor vilje, men det løber konstant ud i sandet. Derfor lidt paradoksalt at det er ham der lægger op til målet
Nando(7): Godt mål, og han blev bedre som kampen skred frem, hvor hans fysik kom til sin ret mod de trætte VB'ere. Hans førstegangsberøringer var dog ikke gode nok, ligesom han brænder en megachance til slut
Dioh(8):: I store dele af kampen, varmede han bolden for meget, men omvendt er han altså en spiller der kan noget ekstra med bolden ved fødderne, så det gælder om at finde den rette balance. Super mål. Blev ligesom Nando bedre som kampen skred frem. Havde dog svære arbejdsbetingelser i første halvleg. Får for mange gule kort.
Gjessing(6): Uha det blev usikkert da han kom ind. Han mangler overblik og koldblodighed |
|
| Forfatter |
RE: Karakterer efter Vejle kampen |
horekim
Brugere
Antal indlæg: 89
Bopæl: København
| Lagt på d. 26-10-2008 12:21 |
|
|
Jeg er langt hen ad vejen enig. Jeg synes dog, du er en smule fedtet med karaktererne. Jeg vil også mene, at Krabbe var ligeså god som Lucena og Lumb, og så havde jeg nok givet dem alle tre 10 i stedet.
At du kun giver Dioh 8, fatter jeg ikke. Med sådan et mål ryger man vist automatisk over en middelkarakter  |
|
|
|
| Forfatter |
Ordstyrer
Antal indlæg:
| Lagt på d. 26-10-2008 12:42 |
|
|
|
"White(6):. Hans blik for spillet, og hans aflevringer lader dog meget tilbage at ønske. Han skal roses for stor vilje, men det løber konstant ud i sandet. Derfor lidt paradoksalt at det er ham der lægger op til målet"
Siger folk der ikke aner en skid om, at White suværent topper assist-listen i AGF de sidste 2 år! White er bare involvere i så mange ting, at han når at lave flere ting galt end så mange andre. Til gengæld gør han ofte også mange flere GODE ting end de andre. |
|
| Forfatter |
Norden
Brugere
Antal indlæg: 145
Bopæl: Ã.rhus
| Lagt på d. 26-10-2008 12:48 |
|
|
Fordi man laver en assist og scorer et smukt mål, så får man altså ikke topkarakter i min bog
Jeg fastholder især min kritik af White. Det er rigtig han er meget involveret, men så meget som han har bolden, så burde der komme mere ud af det. Et eksempel er midt i første halvleg hvor han, Dioh og Nando er 3 mod 3 og han sætter fart mod Vejles mål. Han vælger så at sparke hvilket er fint nok, men skuddet går nærmest til indkast. Senere i første halvleg vil han upresset lægge en bold over til en fri Nando, men bolden ender ganske ufarlige lige på en Vejle mand.... |
|
| Forfatter |
horekim
Brugere
Antal indlæg: 89
Bopæl: København
| Lagt på d. 26-10-2008 13:15 |
|
|
Norden skrev:
Fordi man laver en assist og scorer et smukt mål, så får man altså ikke topkarakter i min bog 
Jeg har på fornemmelsen, at det er meget svært at få en topkarakter i din bog... 
Og skal vi så i øvrigt ikke aftale, at folk snart begynder at stave Gjesings navn rigtigt. Det kan sgu ikke være så svært. 
Redigeret af horekim d. 26-10-2008 13:17 |
|
| Forfatter |
LL86
Brugere
Antal indlæg: 327
| Lagt på d. 26-10-2008 13:30 |
|
|
|
Enig i kritikken af White... Man sidder alt for ofte og bander over ham, når han smider bolden væk i afgørende situationer. Han mangler simpelthen et bedre blik for spillet. |
|
|
|