Nu hvor de sidste kontrakter er på plads, mener jeg den nye opstilling bør være 3-5-2
Den midtbane holdet har nu er så spændende, at det kun kan gi en masse spil overtag.
Jeg vil mene at det så skulle være med wingbacks. Ellers bliver den alt for offensiv. Men jeg tror ikke at ER går væk fra 4-4-2 / 4-4-1-1 eller måske en 4-5-1..
Antal indlæg: 360 Bopæl: Ã.rhus Centrum Tilmeldt: 16.02.05
Lagt på d. 06-02-2010 09:02
Ej seriøst, 3-5-2 er bare så super forældet og helt ude af trit med en moderne fodboldverden - Og personligt (nu er jeg selv træner) så håber jeg aldrig at den får comeback.
i 3-5-2 får den forsvarspillere aldrig mulighed for at komme med frem, dvs at den næsten hele tiden bliver holdt 3 mand til faste opgaver i forsvaret, og så står der 3 mand om at dække 1 angriber op - Når du spiller med 4 i forsvaret så angriber dine backs mere eller mindre hele tiden, hvilket primært gør man har 2 forsvare om 1 angriber.
Så farvel til 3-5-2 - i øvrigt hvem kender egentlig nogle hold der spiller det?.....jeg kan huske SønderjyskE praktiserede det, og Newcastle spillede det også til tider i den sæson de rykkede ned...